En el programa del mes de març, els nens i nenes de 4rt de La Serreta ens parlen sobre la greu guerra que està patint Síria i ens expliquen qui són els refugiats. A part, també comenten qui era Roald Dalh i els seus principals llibres.
Els alumnes de l’escola Riu d’Or han preparat cançons, poemes i un llistat de coses que cal saber ara que arriba la primavera.
Els alumnes de 3r de l’escola Llissach han fet una entrevista al jugador professional d’escacs, Jordi Magem, que tot i ser un crac amb els escacs és pare d’un dels alumnes de l’escola.
La classe dels Maquis de l’escola Olivar ens expliquen el taller que van fer amb els nens i nenes d’Ampans. A més, una alumna de 6è està nominada als premis Sanmbori i ens relata la seva història.
I com cada mes, els alumnes de l’Escola Municipal de Música interpreten una cançó i ens posen al dia sobre l’agenda cultural de la comarca.






