Cocodril Club amb Albert MatllaDilluns a dijous a les 13.00 h i les 21.00 h

La història del pop-rock. Les cançons convertides en himnes… i la vida, la feina i les curiositats dels seus protagonistes. En antena de manera ininterrompuda des d’octubre de 1993 a través de diverses cadenes autonòmiques i emissores locals de Catalunya, amb un total de 200 punts diferents d’emissió en FM, AM, TDT i Internet. Més de 50.000 cançons compartides, 2 CD triples recopilatoris publicats el 1999 i el 2000 amb més de 50.000 còpies venudes, la creació d’una discoteca estable a Barcelona (1997-2005) i més d’1.000.000 d’oients acumulats. Actualment, Cocodril Club també és un espectacle revival que adapta el programa de ràdio a sessions de ball en discoteques i festes majors, amb més de 300 shows realitzats.

Soteras encén un ple que tomba els pagaments endarrerits del govern: “El millor punt lila per mi són els Mossos d’Esquadra”

El regidor Jordi Soteras es queda sol votant en contra del Pla d'Igualtat Comarcal i de la moció en defensa de l'escola pública

L’Ajuntament de Santpedor obre la convocatòria per a llogar dos habitatges municipals a preus assequibles

Les famílies i unitats de convivència d'entre tres i sis membres podran presentar les seves sol·licituds des del 10 d’abril fins al 7 de maig per optar a contractes de set anys
Cocodril Club amb Albert Malla. La història del pop rock. Les cançons convertides en himnes… i la vida, el treball i les curiositats dels seus protagonistes. En antena ininterrompudament des d’octubre de 1993 per diverses cadenes autonòmiques i emissores locals de Catalunya amb un total de 200 punts.